utorok, 2. júla 2013

Niečo nové v mojom šatníku :)

Ahojte :o) Včera Miška pridala príspevok o jej  nových kúskoch v šatníku  a tak ma napadlo, že aj mne sa toho doma celkom pekne nakopilo, keďže na jednom z nákupov sme boli aj spolu :)



Moje najnovšie kúsky sú z Cropptownu, v ktorom cez víkend prebiehala akcia s vysvedčením. :) Išlo o to, že ak ste priniesli vysvedčenie, na ktorom boli hocijaké známky z hocijakého roku, tak vám dali 20% zľavu z ceny na štítku, čiže aj už zo zľavnených vecí :) 

Ja som tam šla s tým, že by sami hodili nejaké plavky no samozrejme z tých čo sa mi ľúbili, nemali moju veľkosť :/ klasika.... ale povedala som si, že už by bolo blbé nevyužiť spomínanú akciu tak som si kúpila tyrkysové krátke nohavice s bielym opaskom a tričko s neónovo- oranžovými pásikmi :) Dokopy ma vyšli necelých 15 € :) Tričko cca 4 eurá a nohavice teda 11 eur (už po zľave) :) 



 Niekedy v polke júna, sme sa s babami vybrali do Mlynov v Nitre na nákupy :) Tu som si v obchode Gate kúpila krásne biele šaty ( za cca 12 eur)  bez ramienok, ktoré som ešte bohužiaľ nestihla využiť keďže sa po mojom nákupe ochladilo :/ V tomto istom obchode som si kúpila aj obyčajné čierne tričko za nejakých 5 eur, ktoré je pohodlné, z príjemného materiálu a nosím ho len tak k riflom, klasika :P :)  

Potom som sa zastavila v New Yorkeri, v ktorom mali tiež celkom slušné zľavy no toľko som vyberala až som si nič nevybrala, to poznáte nie? :D Teda okrem ružových šortiek z teplákového materiálu, ktoré sa podla mňa skvele hodia na teplé letné dni :) Stáli ma tuším okolo 5 eur :)


 Ďalšie dve tričká som dostala od maminy...no dostala je nevhodný pojem :D Máme rovnakú veľkosť, sem-tam rovnaký vkus takže máme aj spoločný šatník aby sme nemuseli behať po celom dome keď si chceme niečo od tej druhej požičať :D a tak ona kúpila tieto dve tričká v obchode, ktorý sa volá Kijara za netuším akú cenu :D Jedno je bledožlté s peknou čipkou na chrbte a druhé zelenkavé, z príjemného materiálu, ktoré je také voľnejšie :) 


A na záver pre mňa čerešnička na torte :D Keď som v Gate zbadala tieto úžasné bledoružovučké náušnice, zaľúbila som sa ♥ :) a zaľúbená stále som :D Stáli tuším 3 eurá, ale na to som v tom momente vôbec nemyslela ..proste láska na prvý pohľad :D :D 

Janka :)

1 komentár:

  1. Pěkné nákupy, hlavně naušničky jsou boží, mají krásnou barvu :)

    OdpovedaťOdstrániť