pondelok, 1. júla 2013

New In

Ahojte :-)

Dnes nám oficiálne začali letné prázdniny. Viem, že je za nami už aj víkend, ale to som nebrala ako prázdniny, veď cez víkend sme vždy doma :-)
Nazbieralo sa mi doma pár nových vecí, ktoré by som Vám chcela ukázať :-)


Je tu leto, teplo a ja som potrebovala letnú obuv. Sandále s neutrálnou farbou a ideálnym podpätkom som kúpila za 19 € v Nitre v Mlynoch

Nádherné tyrkysové žabky s kamienkami mi priniesla babka z dovolenky. Jediné mínus je, že kamienky sa odlupujú, ale sekundové lepidlo všetko vyriešilo ;) A áno, mám veľkosť 41, laba :D ( ale niektoré mám aj 39, záleží od strihu )


Ďalším darčekom bola letná tunika. Moja babka ich miluje a snaží sa to preniesť aj na zvyšok našej rodiny. Neni dovolenka z ktorej by som od nej nemala tuniku :D Ale táto mám pekné letné farby. Super bude s bielymi 3/4 legínami a žabkami na letnú prechádzku pri mori. Jáááj, už aby to bolo :D 

Voňavka so sviežou letnou vôňou od Oriflame. Dostala som ju od rodičov za vysvedčko, aj keď nebolo začo, ale čo odmietnem ? :D :D 


Výbava lakov na nechty. Niektoré som dostala, iné som si kúpila, ale určite budem pokračovať ďalej :D 

A nakoniec, denníčky. Denník si nepíšem, možno by som mala začať, ale majú nádherné obaly :-)


Miška

1 komentár: