piatok, 7. júna 2013

Random :)

...Znovu pár fotiek, ktoré sa mi vo foťáku nakopili :)

        • Rimmel London Kate Moss 02 :) užasnýý :)


            • Sunshine 4ever :)


          • Mňamka z lidlu :) :D



          • 1. x som aj ja vyhrala giveaway :) a hneď takú skvelú :)



          • Ako vy skladujete štetce? :) ja takto :)


          • Biológia, ešteže ťa tak milujem....



          • Supermilka :)



          • Legíny, ktoré zbožňujeem :)



  • Aaa nakoniec, torta mnou vyrobená :D



Prajem Vám krásny, pokojný víkend :)

Janka

2 komentáre:

  1. Krásne fotky! Ten stojan na štetce je úžasny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) len má jednu nevýhodu, ktorú som si všimla až neskôr....po čase akoby ten piesok púšťal farbu a zafarbil aj tú bielu časť štetcov.. :)

      Odstrániť