sobota, 1. júna 2013

Podkladový očný tieň od Avonu

Ahojte :o) Dnes by som sa s Vami rada podelila o recenziu na podkladovú bázu od Avonu :) Počula som na ňu samú chválu a tak som sa rozhodla si ju objednať aj ja :) Stála ma okolo 3 eur...
Musím povedať, že naozaj ma prekvapilo, v akom malinkom balení prišla, avšak keď som ju prvýkrát vyskúšala, zistila som, že stačí použiť naozaj maličké množstvo a teda si myslím, že mi aj tento "minikelímčok" vydrží celkom dlho, pretože zas až tak často sa nelíčim, aby som to hneď vypotrebovala....




Ako som už spomínala, stačí malinké množstvo a zázrak je na svete :) Tiene chytajú krajšiu, sýtejšiu farbu, výdrž je skvelá a môžem ju ozaj len odporúčať :) Však posúďte sami :)


Nakoniec som ešte pár krát prešla po ruke druhou rukou :) Po tieni bez bázy sa akoby zľahla zem :D a Tieň s bázou zostal takmer bez zmeny :) 

Tak, a to je všetko :) V skratke, ak hľadáte nejakú  bázu pod očné tiene, môžem vám práve túto od Avonu len a len odporúčiť :) S kúpu som maximálne spokojná :)

Aké používate vy podkladové očné tiene a ako ste s nimi spokojné ? :)

Dúfam, že sa Vám moja recenzia páčila a, že vám možno aj niečo dala :)
Pekný deň, Janka :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára