piatok, 14. júna 2013

Nails by Yves Rocher

Ahojte :-)

Dnes idem sa promócie a samozrejme, pri tejto príležitosti som si k šatom doladila aj nechty. Použila som laky od Yves Rocher, ktoré mi ešte v máji doniesla mamina z Paríža.



Použité laky:
  • Yves Rocher 13. Fuchsia
  • Yves Rocher 32. Cerise noire
  • Essence top coat
  • glitre od číňaňov


  
Na prstenník som použila tmavší lak, ktorý je takej bordovej farby, hneď po nalakovaní som ho "namočila" do glitrov, ktoré som kúpila za 40 centov u číňanov. Na ostatné nechty som naniesla 2 vrstvy bledoružového laku. :-)

vnútri
Glitrovaný prstenník celú manikúru oživil, na slnku sa nádherne trbliece :-)

vonku na slnku
Vonku to konečne vyzerá na leto, budúci týždeň hlásia dokonca 35 stupňov, hurááá :-D

Miška

3 komentáre:

  1. Jee dokonalá kombinácia farieb! Ta ružová a glitrová spolu krásne vynikli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o šesť krásnych náhrdelníkov. Stačí dať like a jeden môže byť tvoj.
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html

    Iva Klepi

    OdpovedaťOdstrániť