nedeľa, 2. júna 2013

Líčenie podľa filmu - Katniss Everdeen

The girl on fire!

Minulý týždeň som videla trailer na pokračovanie Hunger Games - Catching fire a poviem vám, už sa neviem dočkať :-P Keďže líčenia v týchto sériách sú viac ako extravagantné, upútali ma viaceré a dnes vám prinášam moje prevedenie jedného z nich.
Je to make-up, ktorý by ste si asi určite nedali na bežné nosenie, ale tak raz za čas je dobré popustiť uzdu svojej kreativite ;-) Líčenie je v teplých odtieňoch ohňa a slnka. Keď už nie je na oblohe, tak nech ho mám aspoň na oku :-)



 Použila som najsýtejšiu červenú a akú mám v kombinácií s oranžovou a zlatou, ktorá išla do stredu viečka, kútiku oka a pod obočie.
 Čiernym tieňom som vytvorila linku na spodnom aj hornom viečku a medzi ne išiel biely tieň.
Na dennom svetle
 Dúfam, že sa výsledok mojej znudenej nedele páčil a možno sa necháte inšpirovať(aj keď karnevalová sezóna už skončila :D)
Páčilo by sa vám viac takýchto movie-inspired líčení? Nechájte nám vedieť v komentároch ;-)

Bia

1 komentár:

  1. Hunger Games miluju :D !!! a to líčení se krásné :)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť