utorok, 4. júna 2013

Fuzzy nails by Essence

Ahojte :o) Dnešný príspevok bude o mojich nechtoch, ktoré som si vytvorila vďaka novej limitke od essence :) Už dlhšie som chcela vyskúšať tie farebné vlákienka, vďaka ktorím budú nechty pôsobiť ako "chlpaté" :D :D takže táto limitka s názvom Guerilla Gardening mi na to padla vhod :) Okrem ružového prášku som si kúpila aj jemný zelenkavý lak a dajak som to dala dokopy :) dúfam, že sa vám moja kombinácia páči :) Mne osobne to prinieslo také jarné rozveselenie do toho pochmúrneho počasia :/ aspoň niečo ...

Podľa návodu by sa mal ten prášok na nechty vyklepkať a so štetcom dobre zapracovať...ja som jednoducho kelímok otvorila, čerstvo nalakovaný, ešte mokrý necht som strčila do nádobky a bolo :D rýchlejšie a efektívnejšie , keďže si myslím, že to sypanie na necht  by len zbytočne plytvalo tým práškom, ktorý by sa sypal všade naokolo...

Lak kryje v dvoch vrstvách ako typické od essence, čiže v poriadku :) v poriadku, ale nebýva ich výdrž, tak som zvedavá, koľko vydrží lak z tejto limitovanej edícii :) Zatiaľ jediné čo by som mu vytkla je jeho "hustota"..tie uvodzovky preto, že sa mi zdá až moc moc riedky ....ale oklepem, lakujem a dá sa to zniesť :D

Fotku nechtov mám bohužiaľ len jednu....Vonku je pochmúrne a foťák mi nevedel zaostriť ani pod neviem akým všelijakým svetlom ....a potom ma trpezlivosť prešla :D Aspoň, teda tá jedna...


Páčia sa vám fuzzy nails?
A ako sa vám páči nová limitka od essence ? :)

Pekný zvyšok dňa, Janka :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára