sobota, 8. júna 2013

DIY - Ombré

Ahojte! Dnešný článok bude o mojom malom experimente, na ktorý som sa už dlho chystala a konečne som sa k nemu odhodlala :-) Pri jednej z našich pravidelných návštevách DM-ky mi oči zablúdili na regál s farbami a zaujala ma nová kolekcia farieb od L´oreálu - Wild Ombré. Avšak nevedela som ako by mi chytila a len tak nedám 7 eur na experiment :D Tak som hľadala ďalej o vybrala som si Syoss Lightener 12-0, ktorý sľubuje zosvetlenie až o 7 odtieňov a stojí len 3,99. Hneď som zapla internet v mobile, vyhľadala recenziu a bola som rozhodnutá. Môžem povedať, že kúpa sa oplatila a ja som z celkového výsledku happy :-)
 
Pred - Po



Na moje vlasy úplne stačila jedna farba. Balenie je klasika, vo flaške mlieko, do ktorého vsypete zosvetľovací prášok, z tuby vytlačíte farbu, poriadne pohrkáte a už aj aplikovať. Ombré som si robila sama a musím podotknúť, že je to aj moja prvá permanetná farba na vlasy a prvé vlastoručné farbenie :D
Najprv som farbu aplikovala na konce do asi 15 cm výšky a počkala 10 minút. Potom som farbu postupne aplikovala vyššie, ale najviac som nechávala na spodných prameňoch.Na koniec som farbu dala na pramene okolo tváre. Farbu som mala na vlasoch dokopy asi 45 minút, po ktorým som ju zmila a votrela do nich pribalený balzam, aby boli vlasy aspoń o niečo hebšie.
A tu je viac fotiek môjho "výtvoru" :)

 

Rozdiel medzi pôvodnou a zosvetlenou farbou

 Takže ak chcete dosiahnuť ombré efekt na tmavých vlasoch aj za menej, odporúčam použiť zosvetľovač od Syossu. Potešil ma na ňom aj fakt, že mi nespravil obávané oranžové odtiene.

Skúsili by ste aj vy na leto ombré? Páči sa vám?
Bia ;-)

2 komentáre:

  1. pekne ti to chytilo ja som tiež jeden čas rozmyšlala na blond farbu ale teraz sa mi pačia len tmave :)) Romy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) ja som to chcela ako také viac menej oživenie na leto :-)

      Odstrániť