piatok, 10. mája 2013

Pupa 520 Grapefruit

Ahojte :-)

Moje nechty hrozné. Štiepia sa, sú krátke a akonáhle mi čo len troška narastú, hneď sa mi jeden zlomí. Preto ich nosím väčšinou nalakované.. :-)

Avšak teraz v lete si lakujem nechty oveľa častejšie ako v zime. Ale myslím si, že to asi každý :-)
Nedávno som bola s rodičmi na nákupoch v BA a ja som zamierila aj do predajne značky PUPA. Kúpila som si lak na nechty - LASTING COLOR 520 Grapefruit. Objem 5 ml, cena 3,90 €.




Lak má nádhernú, letnú farbu. Obal má klasický "pupovský". Malá flaštička, ktorá presne padne do ruky. Štetec má guľatý, lakuje sa s ním veľmi dobre. Na úplné krytie stačí jedna vrstva. Lak schne do matna, čo sa mne osobne páči.




Na druhý deň som na prstenník pridala lak s trblietkami, keďže ma tie jednofarebné nejako nebavili. Pôvodne som ho chcela dať na všetky prsty ale potom som si spomenula, že trblietky a odlakovačky nie sú najlepší kamaráti :D


Lak vydržal neporušený 4-5 dní, potom sa začal odlupovať.

Ja som s lakmi od Pupy veľmi spokojná, síce mám len 2, z toho jeden je taký vianočný... :D Ale verím, že sa zbierka pomaly rozšíri ;-) Viac sa o tejto stránke dozviete na ich FB stránke TU! :-)

Poznáte značku PUPA? Vlastníte od nich niečo? 

Prajem pekný zvyšok piatku a pekný slnečný víkend. Má ( že vraj ) svietiť slniečko ;)

Miška

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára