sobota, 4. mája 2013

NOTD: Slovensko po II. :)

Ahojtee :o))
Už som rozmýšľala, čo si také "vykúzliť" na nechtoch a nič originálne ma nenapadlo :/ Potom som si prečítala príspevok od Mišky a nechala som sa inšpirovať (snáď sa nenahnevá :D ) :) Veď keď už sú tie majstrovstvá tak niečo tematické by sa hodilo :D U mňa však je to s tým rozdielom, že som si na nechty nenakreslila slovenský kríž a tak to môže vyzerať, že fandím napr. Rusku :D Ale nie nebojte sa, odvtedy, ako sa v škole učím ruštinu sa držím bokom od všetkého ruského ...:D
Ako podklad som použila lak od Essence 102 sparkling water lily, ktorý nie je úplne biely, ale taký perlový s malilinkými akoby modrými trblietkami :) čisto biely lak, ktorý dobre kryje nemám, takže postačil aj tento :)

A potom som len pomocou hubičky od make-upu naniesla dvojicu modrej a červenej :) Modrý lak mi raz priniesla mamina z vinobrania :D Vraj tam boli stánky z lakmi za 80 centov.....milo ma prekvapil :D kryje fajne aj  v jednej vrstve a celkom dlho vydrží :) Niekedy sa tí číňania nezdajú, že ? :D
A červený je Essence 114 fame fatal ... :) 

Tak tu je výsledok:

Veľkú trvanlivosť im nedávam, pretože od tých nervov pri hokeji si ich určite všetky do jedného olúpem ako sa poznám hh   :D :D a čo vy, ako vidíte dnešný zápas proti Fínsku ? :) Ja musím za seba povedať, že mám okolo seba veľa skalných fanúšikov a tak sa na mňa niečo nalepilo už pár rokov dozadu a tak nejak ma to stále drží :)

+ bonusovky z minuloročných osláv na námestí v Bratislave :) Kiežby sa to tento rok zopakovalo :)
Cestou na vlakovú sa nám naskytlo takéto šťastičko :D :) 
Brat skočil do záberu :D




Pekný zvyšok dňa :)
Janka :)


1 komentár: