štvrtok, 23. mája 2013

Líčenie s paletkou :)

Ahojte :)  Ako posledná z našej štvorice vám prinášam líčenie z našej paletky z MysteryBoxu :)



Ako som volila svoje líčenie? Nuž, išla som podľa nálady a podľa toho, ktoré farby mi padli do oka :D Vzniklo z toho jednoduché líčenie, ktoré by som ja osobne použila, keby som išla na nejakú slávnostnejšiu akciu, napríklad na oslavu alebo do divadla  :)


                                                  

Tákže, použila som sivomodrý tieň, ktorý som rozotrela po celom viečku, následne nato som ho vo vonkajšom kútiku oka zjemnila bielym tieňom. Nakoniec som do vnútorného kútika použila zlatohnedý tieň (na paletke sa nachádza hneď vedľa čierneho) a rozotrela ho smerom dohora. Jednoduché, rýchle a bezbolestné :D

Prajem mám pekný zvyšok týždňa a dúfam, že si ho užijete :)

                                                                                                                                  Lenka
                                                         

1 komentár:

  1. Možno keby bola nalíčená celá tvár ktomu slávnostnejšie oblečenie tak by to bolo fajn ;)
    lu3ka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť