streda, 8. mája 2013

Líčenie s paletkou z MysteryBox-u :)

Ahojte :o)
Minulý týždeň  Vám Miška predstavila svoje hnedé líčenie s paletkou od aprílového MysteryBox-u a ďalej ju posunula mne, keďže sme sa rozhodli, že spravíme taký "maratón" v líčení a každý týždeň ju bude mať iná znás a niečo sem s ňou pridá :)  :D
Ja neviem ako by som nazvala moje líčenie :D Ak máte nejaké návrhy stačí napísať :P Proste som len vybrala odtiene, ktoré mi najviac padli do oka a či som ich kombináciu zvolila dobre, už posúdte sami :)
Tiene sú dobre pigmentované a krásne sa trblietajú, no momentálne u nás nesvieti slniečko, tak  fotku, kde by to bolo vidno nemám....

Dobre sa nanášajú aj s aplikátorom, pretože nieje taký špongiový, ktorý neznášam, ale ako keby "gumený" :D... Ja som však aj tak použila sadu štetcov od Elf, ktoré som si len prednedávnom objednala a som s nimi zatiaľ moc spokojnááá :))
Pod tiene som nepoužila žiadnu bázu ....





Dúfam, že sa Vám naše líčenia s touto paletkou zatiaľ páčili  :) Ja osobne sa moc teším a som zvedavá čo vám nabudúce vykúzli Bia či Lenka :)

Pekný zvyšok tohto voľného dňa, ahojte :P

Janka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára