sobota, 18. mája 2013

Jemný Party make-up s paletkou z Mystery Boxu

Ahojte :-) tento týždeň sa naša paletka dostala pod ruky mne a ja som vytvorila dalo by sa povedať jemnejšie, ale stále party líčenie na von. Nie vždy sa nám chce a máme čas sa s líčením veľa "babrať", tak som sa snažila ponechať líčenie jednoduché :-)


 Pre "prehĺbený" pohľad som použila hnedý očný tieň (1) a jemne vytieňovala viečko. Nahriala som bielu ceruzku pre lepšiu trvácnosť farby, nakreslila linku pozdĺž horného viečka a potom na ňu aplikovala modrý očný tieň (2). To som jednoducho doplnila čiernou linkou a tú som ešte zvýraznila čiernym očným tieňom (3) z našej fenomenálnej paletky :-) A pre rozjasnenie pohľadu patrí do vnútorného kútika oka trblietavý očný tieň (4).

Neviete niekto, prečo si vždy odfotím len polku tváre?  :D
 Ako už predo mnou povedali, paletka je krásna a tiene sú dobre pigmentované. Po použití bázy vydržali celú noc.

Bia


1 komentár: