sobota, 18. mája 2013

Catrice C01 - Hi, Society!

Laky od  Catrice mám veľmi rada :) Nemám ich síce veľa, no tých pár čo mám ma presvedčili,  že moja zbierka lakov tejto značky sa určite ešte bude rozrastať:) Som moc spokojná s ich krytím, výdržou, konzistenciou....
Najnovšie som si v zľavovom košíčku v DMke kúpila za 1,30 (skvelá cena! :D ) jemný broskyňový odtieň s názvom Hi, Society! :) Zaľúbila som sa do neho! Je taký jarný, jemnučký dievčenský a na nechtoch podla mňa vyzerá úžasne :) Pre výsledný efekt ako vo fľaštičke je potreba dve vrstvy a ja som si prstenník oživila ešte strieborným trblietavým top coatom od Avonu :) Tá kombinácia sa mi moc páči a čo vám ? :)




Aké máte vy skúsenosti s lakmi od tejto značky? :) Ja tento konkrétne asi zaraďujem medzi svoje najobľúbenejšie a budem ho nosiť pomerne často (ako sa poznám) :D

Dúfam, že sa vám článok aspoň trošku páčil :) pekný zvyšok večera a víkendu :)

Janka :)

1 komentár: