utorok, 21. mája 2013

Balea: olej na poškodené vlasy


Ahojte :o) Dnešný príspevok bude o malom zázraku od Balei :) Ide o olejček na vlasy s presným názvom Oil repair haarol ktorý má pomerne nízku cenu v porovnaní  s inými značkami :) Stál okolo 3 eur a tak som si aj po prečítaní pár pozitívnych recenzií povedala, že ho vyskúšam :)  A musím povedať, že cena nie je jeho jedinou výhodou :)


Balea je všeobecne známa, že jej produkty nádherne voňajú a tak je to aj v tomto prípade :) Ja bohužiaľ nie some xpert na detailné opisovanie vôní, ale si trúfnem povedať, že by si ju obľúbil každý!:D  Kiežby som Vám mohla poslať malú ochutnávku...  :D 

Okrem toho však tento produkt spĺňa aj hlavný cieľ, prečo som si ho kúpila :) a to ten, že vlasom dodá lesk a vyhladí ich :) 
Odporúčané dávkovanie je malé množstvo do vlhkých vlasov pred alebo po ich umytí, no každému to vyhovuje inak,( u niekoho som čítala, že mu je najlepšie len do suchých ) :) Ja to robím tak, že vlasy usušené uterákom si rozdelím na dve časti a do každej votriem dve pumpičky olejčeka a je zázrak na svete :D 

Až neskoro ma napadlo, že som mohla nafotiť fotky PRED a PO, tak tú pred som vybrala taku "fejsbúkovskú", kde to je trochu vidno aké som mala predtým vlasy :D :D

PRED

PO
Na koniec len zhrniem, že som s týmto produktom veľmi spokojná a môžem ho len odporučiť :P

Používate ho niekto ? Aké máte s ním skúsenosti ? (alebo od iných značiek?)

Janka



3 komentáre:

  1. Je to super... Pre aký vlasy je to určené... Alebo to tam nepíše?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pouzivam ho a je super :) odporucam:) ma krasnu vonu :)

    OdpovedaťOdstrániť