sobota, 25. mája 2013

Balea odličovač vodeodolného make-upu

Ahojte :-)

Súčasť každodennej starostlivosti o pleť. Odličovanie. Prípravky určené špeciálne na oči som nepoužívala, zdalo sa mi to zbytočné. Raz som v drogérií dostala k nákupu zadarmo dvojzložkový odličovač na oči od značky Nivea. Bol vynikajúci, nemala som s ním žiadny problém. Keď sa mi minul, bolo mi ľúto dať zaň 6 €. Niekto si povie, že to je nič, avšak pre mňa to rozhodne málo nie je, keďže kozmetiku si väčšinou platím sama. Tak som to nechala tak a vrátila som sa spať k starým prípravkom. Raz sme sa prechádzali po DM-ke a zastavila som sa pri výrobkoch značky Balea, s ktorou mám len tie najlepšie skúsenosti. Keď som ho tam zbadala, odličovač na oči. A vedela som, že bude môj :D




Balea odličovač vodeodolného očného make-upu má 100 ml, stál 1,89 € a je dvojzložkový. Pred použitím ho treba dobre potrepať, aby sa zložky dobre spojili.
po potrepaní :-)
Oficiálny popis:

Mám ho doma asi 2 mesiace. Oči nedráždi, make-up odlíči dokonale, bez problémov zvládne aj gélovú očnú linku od Essence s ktorou som mala aj problémy :-) Ako píše výrobca : Provitamín B5 uchováva vlhkosť pleti a vláčnosť citlivých očných partií. Neviem, či v tom má prsty ten provitamín, ale funguje to :D 

Fotky pred a po :


Používam ho i na čistenie obočia, ktoré si jemne dofarbujem.
Podľa názvu je jasné, že je vhodný aj na vodeodolnú špirálu, ale keďže ja takú nevlastním, neviem to posúdiť. Teraz som si však kúpila novú riasenku od Avonu Infinitize, ktorá by mala odolná voči vlhkosti, takže uvidíme, čo to bude :-)

Ja som spokojná na 100 % a určite si ho kúpim zase. 

Prajem pekný zvyšok víkendu ;)

Miška

1 komentár:

  1. vyskusala som...a velkaaa spokojnost...odlici v pohode aj vodeodolnu spiralu !

    OdpovedaťOdstrániť