piatok, 3. mája 2013

Fandíme :-)

Ahojte :-)

Sadla som si pri TV, že si vychutnám prvý zápas SR reprezentácie na MS 2013, keď v tom pozriem na moje nechty. Lak, o ktorom mal byť pôvodne tento príspevok, bol už mierne ošúpaný, tak som si povedala, že ho treba odlakovať. Začala som rozmýšľať akú letnú farbu by som si na nechty dala. Keď v tom sme dali prvý gól a ja som si spomenula na nail art-y báb z minulého roka, ktoré sa týkali hokeja. Ja nie som žiadny odborník na nail art, viem akurát tak nechty nalakovať a pridať nejaké tie body, vlnovky, nálepky. Dokonca nemám na to ani žiadny bodkovač či štetce. Používam iba špendlík. To je vrchol môjho nechtového umenia :D :D Ale vŕtalo mi to hlavou, tak som sa do toho pustila a aj Vám ukážem výsledok aj keď na nete sa dá nájsť omnoho viac kvalitnejších nechtov na túto tému, ale ja som s tými mojimi spokojná ..... :-)


Samozrejme, použila som farby lakov s našimi národnými farbami - biela, modrá červená. Ako prvé ma napadlo, že si spravím na jednom prste iba vlajku ( bez znaku ), ale to by bola podpora aj Rusom, Francúzom poprípade Čechom. A to som ja nechcela! :D A kresliť vlajku aj so znakom by bolo veľmi odvážne :D :D Tak som to teda celé zmenila.


Na každý z nechtov, okrem prsteníka, som naniesla vrstvu bieleho laku. Kryje už v prvej vrstve, preto som už druhú nepridávala. Na prstenník som naniesla červený lak, ako podklad pre národný znak. Na biele nechty som postupne spravila modré a červené bodky. Červený prstenník som dokreslila do národného znaku... Teda aspoň som sa snažila :D :D Zážitom bol tiež kresliť ľavou rukou na pravú, ale nejako to išlo.. :-) Mám dokonca pocit, že to je aj lepšie :D :D


Nakoniec som ako vrchný nadlak použila od Essence s limitky Fruity, ktorý keď zaschne, tak vonia nááádherne, ani to neviem opísať, brat to nazval že ako sladké žuvačky Huba Buba :D

Použité laky: 

  • Magie Visage - biely lak kúpený u nás v drogérií za 1 €
  • Essence Ready for boarding 04 via airmail!
  • Essence colour 3 03 kiss on top of the rock - červená časť
  • Essence Fruity scented top coat

Výdrž odhadujem asi na 3-4 dni, keďže s týmto bielym lakom mám celkom dobré skúsenosti. Aj keď nevie, keďže zajtra by som mala ísť čistiť bazén, a budem mať rukavičky ale aj tak... Človek nikdy nevie... :D :D


Ja osobne sa už teším na zápasy našich chalanov na MS, dnes im zápas proti Francúzom vyšiel, víťazstvo 6:2 je super, držím palce nech im to vydrží čo najdlhšie :-)

                                         

Ako ste Vy na tom s hokejom? Fandíte či vôbec nesledujete ?? :-)

Miška :-)


2 komentáre:

  1. :) Krásny príspevok ... FANDÍME NAŠIM :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne vymyslene jasne že fandime :)) Romy

    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť