štvrtok, 2. mája 2013

Hnedé líčenie


Ahojte :)

Dnes Vám prinášam prvé líčenie s paletkou, ktorú sme si našli v Mystery Boxe, o ktorom si viac môžete prečítať TU. V poslednom čase je v škole toho akosi dosť, každý týždeň nejaká tá písomka a k tomu pekné počasie... Akosi nebolo času na písanie :D Ale dosť vyhovárania. Ja sama sa ráno líčim len veľmi jemne. Púder, korektor, špirála a balzam, jemný rúž. Ráno sa mi do školy maľovať veľmi nechce, iba sporadicky, keď mám ráno dobrú náladu :-) Preto bude zase toto líčenie bez fotky celej tváre, nalíčené mám len oko a komu sa chce večer "kydať" na seba zase make-up na celú tvár len pre fotku? Mne teda nie, chvála tým ktorým áno :D



nenalíčené oko :O
Najprv som na celé oko naniesla Dermacol make up cover na zjednotenie pleti. Pre jeho hustú konzistenciu stačí naozaj veľmi málo a treba ho dobre zapracovať. Bázu som nepoužila. Potom som na celé viečko naniesla biely tieň. Nanášala som ho aplikátorom, ktorý bol priložený k paletke, lepšie držal farbu, tieň sa neprášil ako so štetcom. Celkovo sa mi zdá aplikátor celkom kvalitný, nerozpadáva sa hneď po prvom použití ako býva u takýchto zvykom.
Naľavo s aplikátorom, napravo so štetcom. Nepoužila som pod tiene nič.

Tmavo hnedý tieň som naniesla do ohybu oko, ktorý som poriadne vytieňovala.
Na celé oko som naniesla zmiešaný jemne hnedý tieň s oranžovým a poriadne som blendovala až kým prechody neboli čo najjemnejšie. Naniesla som vrchnú linku, na spodnú som použila hnedú ceruzku. Nakoniec už len obočie, špirála a je to :) 


S paletkou som spokojná, pigmentácia je celkom ok, tiene trošku prášia ale to je v pohode. :-)

použila som 3 hnedé a jeden oranžový tieň
Použité produkty:

  • Dermacol Make up cover 210
  • Paletka 8 Color eye shadow
  • Essence Kajalová ceruzka 08 Teddy
  • Essence set na obočie
  • Tekutá linka na oči Miss Sporty
  • Špirála Avon SuperCurly 
  • Špirála Miss Sporty

Líčenie je podľa mňa vhodné aj ako denné alebo jemné večerné. Kvôli trblietkam vynikne aj za okuliarmi.


Dúfam že sa páčilo a už sa môžete tešiť na ďalšie v podaní jednej z báb :-)

Miška

1 komentár: