sobota, 6. apríla 2013

Recenzia na Rimmel Wake Me Up Foundation

Ahojte :-) Rozhodla som sa pre vás napísať recenziu na môj terajší make-up, ktorý je ako môžete odhadnúť podľa názvu Rimmel Wake Me up. U nás je dostupný niečo vyše pol roka a ja ho mám od októbra-novembra(a musím povedať, že je ho tam ešte dosť), kedy som začala blednúť, cez leto používala BB cream od Garnieru a ten už bol pre mňa tmavý :-( Ale aspoň som mala dôvod znovu si zaexperimentovať s novým make-upom. S týmto konkrétnym som sa stretla vo videu od Tanye Burr a povedala som si, že keď si ho ona pochvaľuje, tak na ňom niečo naozaj bude.
 
Ale začnime poporiadku. Wake me up má podľa mňa celkom pekný, sklenený flakón s pumpičkou, ktorú ja osobne preferujem viac oproti tube. Objem je klasický, 30 ml a dostať ho kúpiť od 6.99 (Ambra drogerie) až po 10 eur (101 drogerie). 
Tento make-up sľubuje okamžité rozjasnenie a dokonalý, prirodzený vzhľad pleti ako aj hydratáciu a výživu v podobe vitamínov a čo ma potešilo je fakt, že má aj ochranný faktor SPF 15.

Množstvo, ktoré mne stačí na pokrytie celej tváre - necelé jedno stisknutie.



 Ja som siahla po odtieni 100 Ivory a myslím, že sedí perfektne. Čo sa týka sľubov výrobcu, súhlasím s okamžitým rozjasnením, obsahuje totiž malinké trblietky. Aj to je dôvod, prečo by som možno tento make-up neodporúčala dievčatám s veľmi problémovou pleťou. Celkovo je krycia schopnosť make-upu priemerná, prekryje obyčajné začervenanie, ale na nejakú tú vyrážku treba ešte použiť korektor.
Ďalej musia byť opatrné majiteľky veľmi olejnatej pleti, aj keď po prepudrovaní by nemal byť problém s mastnením. Na mojej normálnej pleti vydrží tých 8-12 hodín bez nechceného lesku, ale s krásne žiariacou pleťou :-)

Pred - Po (btw. je to fotené ráno o pol siedmej, hádam mi odpustíte ten rozospatý výraz :-D
Taktiež sa ľahko nanáša a nerobí fľaky, neobtiera sa, samozrejme, keď si ho nedáte tri kilá :D Celkovo by som Rimmel Wake me up hodnotila veľmi pozitívne a určite sa zaradí medzi moje top make-upy, keďže
pomer cena-kvalita je veľmi dobrý.

A nakoniec pripájam fotku môjho dnešného výtvoru. Po vzore Janky a Mišky som sa rozhodla, že si aj ja "zrobím" škatuľku a už konečne si roztriedim tie moje čačky-mačky. Tiež som použila krabicu od topánok a servítkovú techniku :-)

Bia

5 komentárov:

  1. tak ten je úžasný.. už dlhšie nad ním rozmýšlam a asi mu ani neodolám. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež si ho plánujem zaobstarať ;-)
    ak chceš zapoj sa do nasledujúcej giveaway :-)
    http://twoinblack.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Tak v našom okolí sú v Nových Zámkoch a aj v Šuranoch, určite je jedna aj blízko teba :-)

      Odstrániť
    2. Alebo najnovšie je už aj v DM-ke za 7 € :-)

      Odstrániť