sobota, 27. apríla 2013

Ráno po ...

Ahojte :-)

V pondelok som prvý krát absolvovala čistenie pleti u kozmetičky. Nevedela som ako to bude celé prebiehať, takže som bola plná očakávania, že čo a ako :-) Najprv mi pleť vydezinfikovala, celú nahrievala parou asi 10 minút. Potom prišlo na rad "vytláčanie" pupákov. Moja pleť obsahuje množstvo malých podkožných pupáčikov, ktoré keď sa zapália nepríjemne bolia a mám po niektorých aj malé jazvičky. Toto bola najnepríjemnejšia časť celého čistenia.. Potom mi pleť zase vydezinfikovala, nepríjemne to štípalo, ale dalo sa to prežiť. Potom mi po celej tvári prešla prístrojom, ktorým ju ako keby vyhladzovala, ukludňovala. Mám taký pocit, že to bolo niečo inonizačné, na miestach kde som mala väčšie pupáky to troška "koplo ako elektrinou" :D Naniesla mi upokojujúcu masku, ktorú asi po 5 minútach zotrela teplou hubkou a krém..... Tvár som mala celú červenú, ale do rána sa to celkom ukľudnilo. Ale aj tak som na celú tvár Dermacol Make up cover, samozrejme kozmetička mi to pretým dovolila, resp. sama mi povedala, že ráno si môžem normálne naniesť make up.

ráno 6:30, takže výraz si nevšímajte :D

Pridám aj detail tváre, kde som mala najväčšie začervenanie :-)


bonus na záver :P
Na tvár som použila: 
Verím, že si užívate nádherné počasie plnými dúškami a prajem pekný zvyšok víkendu :-)

Boli ste už u kozmetičky? Ak áno, aké ste mali pocity?

Miška :-)

1 komentár:

  1. Ani ja som nevedela z počiatku do čoho idem :) Moje prvé hlbkové čistenie pleti som absolvovala ešte na zákadke a mala som z toho zmiešané pocity. Vytláčanie je bolestive hlavne na lícach. Ale myslím si že to stojí za to. Teraz chodím na čistenie zriedkavo lebo to už tak veľmi nepotrebujem. :)Určite aj tebe to pomože ked budeš chodiť častejšie pupáčiky zmiznu:)

    OdpovedaťOdstrániť