sobota, 13. apríla 2013

NOTD: Heavy Metallilac!

Ahojtee :o)) Dnešný príspevok je po dlhej dobe o nechtoch :) Určite je vás mnoho, ktoré ste využili výpredaje od značky Catrice :) U mňa nastal menší problém s tým, že v meste, kde chodím do školy je nová DM-ka a zľavy tam neplatili :/ Do N. Zámkov, kde platia som sa dostala až včera a laky boli takmer už vypredané. Odtieň, ktorý som chcela tiež nemali, tak som si nechala poradiť od priateľa, ktorý vybral odtieň 800 Heavy Metallilac a zobrala som si ten :D 

Na slniečku :)

Čo poviete, dobre som si nechala poradiť ? :) Myslím, že to už je tak keď sa dve osoby poznajú a priateľ dobre vie, že hocijaký odtieň fialovej, či ružovej u mňa vždy zaboduje :) A vlastne keby sa mi nepáčil, tak by som si ho nekúpila aj keby mi ho odporúčil sám prezident :D  :) 

Využili ste aj vy zľavy od Catrice ?? Ako ? :) 

Pekný zvyšok dňa :) Dúfam, že si dostatočne užívate jarné slniečko :)
Janka ::)





2 komentáre:

  1. Je krásny :) Ja som zľavy Catrice nestihla :( Dúfam, že ešte nie sú úplne vypredané

    OdpovedaťOdstrániť