piatok, 26. apríla 2013

Nejaké tie fotky ....:)


Ahojte :o)) Vo foťáku a v mobile sa mi nazbieralo zopár fotiek tak vám ich sem pridám :) Ja si ľúbim tieto "randomy" prezerať, pretože niekedy povedia  viac než zopár riadkov písaného textu :P Tak ak sa vám niečo (ne)páči určite dajte vedieť ...:) hh

  • Boli sme sa korčulovať :)


  • Skúšala som Stampy set od Essence :D


  • Toto ma pobavilo docela, keď to ocino priniesol z nákupu :D Dosť drsné a nebezpečné hlavne, že ? :D


  • Kto by ich nemiloval :)


  • Môj ďalší nechtový experiment :) Zlatý praskajúci top coat od Essence na čiernom od Miss Sporty :) Ten čierny vraj mal vydržať 10 dní ..hmm na druhý deň sa mi začal odlupovať.... 


  • Takto nejak začína u mňa každý deň..... :)



  • Pusinka pre zlatíčko :)


  • Leto vitaj :)


  • Taký nepodarok :D ale naša každodenná cestička zo školy :D


  • Púpavka medzi púpavami hh :)


  • Slnili sme sa :D V škole cez obedovú prestávku :)





....aa to je všetko :) Užite si pekný slnečný víkend :) 

1 komentár:

  1. Cini Minies :DD či jak sa to píše :D
    mnamky :D inak krasne ste :)


    eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť