utorok, 16. apríla 2013

NailPolish TAG - ukáž svoju zbierku

Ahojte :o)) Ja som si pre vás dnes pripravila tag o lakoch na nechtoch, ktorý vám určite netreba bližšie predstavovať :) Ja osobne zbožňujem sledovať všetky tieto tagy tak dúfam, že sa vám ten môj bude lúbiť :P

1. Koľko lakov na nechty vlastníš? + foto
No, ja mám dokopy 33 lakov :) Na jednej strane sa mi to zdá dosť, pretože niekedy si pomyslím, že niektoré sú mi na nič :D Ale na druhej strane keď sledujem všetky tie bloggerky, ktoré tu uvádzajú trojciferné čísla tak sa mi moja minizbierka zdá naozaj veľmi mini :D 

2. Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov na nechty?
Nemám obľúbenú značku,ale najviac lakov mám asi od Essence :) úprimne s tou výdržou to dobabrali a mám na to vždy veľmi veľké nervy, ale....nakoniec keď ma aj tak vždy v drogerke zaujme nejaký odtieň tak si ho kúpim aj tak :D hrúza :) 

3. Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno napíš ten najlepší a kedy to bolo...
Každý rok v škole na mikuláša si v triede robíme také posedenia a dávame si malinké darčeky, pre toho koho sme si vyžrebovali :)  A práve tu som dostala od Mišky červený lak od Essence, odtieň 114 fame fatal :o) Mám k nemu taký menší citový vzťah už len za to, že je od jednej z mojich najlepších kamarátok :) BFF :D :D

4. Aký lak máš na nechtoch teraz?
Momentálne mám fialový od Catrice 800 Heavy Metallilac, o ktorom som písala TU :)

5. Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
Ja mám pocit zo seba, že som ten najnekreatívnejší človek na zemi :D Ale nie moja kolekcia by musela obsahovať všetky odtiene ružovej a všetky pastelové farby :o)

6. Ktorý lak je tvoj obľúbený?
No môj obľúbený bol krikľavý ružový, ktorý som kúpila dakde u číňanov .D Ale stala sa mi vec, ktorú som mohla očakávať, že sa mi "zgrcol" :D Tak som nemala obľúbený žiaden, ale potom som dostala Avon viva pink a je presne toho odtieňu ako ten zgrcnutý a preto sa stal mojím najobľúbenejším a v lete ho snáď budem mať neustále ako sa poznám :) 

Dúfam, že sa vám tag páčil, aspoň trošku hh :) 
Inak to slniečko je úžasné že ? :) Akurát idem na korčule tak užívajtte si aj vy pekného počasia :) ahojte :) 

Janka :)


1 komentár:

  1. Pekná zbierka mám čo doháňať ;)
    Pozývam na giveaway ;)
    http://lu3ka.blogspot.sk/2013/04/giveaway-o-nahrdelnik-2.html

    OdpovedaťOdstrániť