utorok, 9. apríla 2013

I Love Spring TAG

Ahojte :-)

Keďže konečne k nám zavítala jar, pridám sem na náš blog prvý TAG, ako inak jarný :-)

  • Obľúbený jarný lak?    
 Priznávam, keď som si prečítala túto otázku, pozrela som sa na moje krátke, po zime zničené, úplne rozštiepené nechty . Preto teraz patrí medzi moje najpoužívanejšie laky Miss Sporty Nail Expert Manicure Nutri Complex Vitamin E a Calcium. Obsahuje 2 zložky, vitamín E a kalcium, ako sa dá usúdiť z názvu, lak treba pred použitím pretrepať, aby sa spojili. Som s ním spokojná, stál 1.59 €, nechty sú lesklejšie, troška pevnejšie a lepšie ako nič, nie? :-)
     
                     

Ale keď som sa pozrela do zbierky lakov, nemôžem zabudnúť na Essence Colour and Go 51 Mellow Yellow. Ide o lak ešte zo starej série Essence lakov, mám s nimi oveľa lepšiu skúsemosť, výdrž je lepšia a i štetec vyhovuje mojim nechtom viac. Pre ukážku pridávam fotku laku na nechte, ktorý som len narýchlo nalakovala, jedná rýchla vrstva  :-)

         

  • Obľúbený jarný produkt na pery?
Po zime sú moje pery vysušené viac ako inokedy preto nikde nikdy nejdem bez Hojivého zázraku od Oriflame, ktorý pozná každý. Hydratuje, nádherne vonia, čo viac si možno priať :-)
                                                                                     

A ešte jeden rúž, ktorý som dostala od mojich báb TU :-) Essence rúž 53 All About Cupcake


  • Obľúbené jarné šaty?
Na jar šaty ešte nenosím, ja mi na ne "zima". Keď tak iba predĺžený top s legínami. Ale najradšej mám kombináciu rifle, tričko a svetrík :-)

  • Obľúbená jarná kvetina?
Mne jar najviac pripomína snežienka. Symbolizuje, že jar je konečne tu. Ale samozrejme narcis a tulipán, typické jarné kvety sú tiež pekné. :-)

  • Obľúbená jarná vôňa?
Tak nad touto otázkou som rozmýšľala asi najdlhšie. Ja si ako typickú jarnú vôňu predstavujem niečo ani nie moc sladké zimné, ale ani svieže letné. Taká zlatá stredná cesta. Ale také niečo asi ani nemám doma. Ale moja naj naj naj vôňa je Today Tomorrow Always od Avonu. Ja ju proste milujem! Vôňa je nádherná, výdrž excelentná :-)

Hlava - frézia, kaktus, korenie
Srdce - tuberóza, ibištek, strelícia, kvet pomarančovníka
Základ - pižmo, céder



  • Čo máš najradšej na jari?
Všetko :-) Končí zima, leto a s ním koniec školského roku je za dverami. Stromy kvitnú, všetko nááádherne vonia.

  • Plánuješ jarné upratovanie?
Veľké jarné upratovanie je už za mnou, našťastie :-)

  • Obľúbená jarná sviečka?
Nemám, mám rada skoro všetky až na tie silné, z ktorých ma po chvíľke bolí hlava :-)


To by bolo všetko :-)

Miška


1 komentár: