štvrtok, 7. marca 2013

Zelené ako ... žaba :-)

Ahojte :-)

Tieto jarné prázdniny padnú každému vhod. Týždeň voľa, sladkého voľna :-) V utorok sme s babami vybehli na nákupy do Bratislavy, užili sme si super deň a včera večer sme to zavŕšili babskou párty u Lenky :-) Dnes som ja osobne mala pohodový deň, užívala a ešte stále si užívam sladký pocit ničnerobenia :-)

Avšak, poobede som chytila štetce a paletku a vzniklo z toho niečo takéto, zelené :-) Pripomína mi to žabu :D Snažila som sa aj obrázky nejako spojiť, no moje znalosti fotoshopu a iných vymožeností sú takmer nulové, dopadlo to biedne, ale keď už ... :D


Pri líčení som využila aj niečo s môjho nákupu v BA, konkrétne gélovú linku od Essence, ktorú som chcela už dávnejšie, avšak v Dm-ke sa už kúpiť nedá. Kúpila som ju v OD na Kamennom námestí za 3,70 €  a zatiaľ nemám na ňu čo zlé povedať  :-) 


Dnes je štvrtok, prázdniny o chvíľku končia, ale netreba smútiť ( to si poviem v pondelok ráno :D ) čochvíľa je tu Veľká noc :-) 

Miška :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára