nedeľa, 31. marca 2013

Prázdninujem(e) :-)

Ahojte :-)

Momentálne si plnými dúškami vychutnávam veľkonočné prázdniny, hoci keď sa pozriem von oknom mám pocit, že posledné zvyšky snehu na dvore vyzerajú ako tie vianočné :-) Nič sa mi nechce, len leňoším.. :D Možno by som sa mala aj nejako namaľovať, ale keď mám pravdu povedať , nemám chuť :D Ale ako tak pozerám mám tu v PC nejaké to líčenie ešte, avšak postup ani použité produkty sem napísať neviem, lebo si ich nepamätám... Avšak ak máte nejakú otázku kludne sa pýtajte, pokúsim sa spomenúť si.



Líčenie som si skúšala na oslavu narodenín ešte niekedy na začiatku februára. Nakoniec som ho ani nepoužila, keďže sa zmenil môj outfit a líčenie k nemu ale vôbec nepasovalo :D

A ešte pár fotiek , ktoré vznikli niekedy na začiatku marca kedy bolo oveľa krajšie počasie ako teraz :D







Verím, že počasie sa čoskoro umúdri a konečne bude JAR :-)
:D :D 

A nezabudnite na našu GIVEAWAY , veď za chvíľku končí :-)

Miška

2 komentáre:

  1. Máš veľmi zvláštny štýl líčenia :) Inak s tým snehom máš pravdu :) Je to hrozné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem ako mám pochopiť, že zvláštny. Skôr iba skúšam, pred nedávnom som nevedela ani linku spraviť, takže všetko sa iba učím :-)

      Odstrániť