nedeľa, 24. marca 2013

Opäť o rok staršia...alebo moja párty roka :)

Hellou :) Od včerajšieho dňa už aj ja patrím medzi sedemnásťročných :D Aký je to pocit? Zase o rok staršia, inak nič nové pod slnkom :D
Rozhodla som sa tento pre mňa výnimočný deň osláviť so svojimi najbližšími - rodinou a svojimi tromi babami - v pohodlí domova. Poviem vám, čím som staršia, tým sú tie oslavy bláznivejšie a bláznivejšie :D
Z darčekov, ktoré som dostala, som bola nadšená. Najlepší kamaráti sa preto nazývajú najlepšími, lebo vás poznajú až do špiku kostí. Aj v mojom prípade to bolo tak. Janka, Miša a Bia sa opať trafili do mojich predstáv, vkusu a snov ;)

                              
úžasné tyrkysové tričko s viacfarebnou hviezdičkovou šatkou :)
Billie Joe Armstrong - kresba od Bii :)
Ďalej ma naozaj potešili darčeky od mojej starej mamy. Jedným z nich bol aj kozmetický balíček od Rimmel London:
jeho súčasťou bolo:
  • Gentle Eye Make Up Remover
  •  volumeflash Scandaleyes mascara
  • ceruzka na oči Exaggerate waterproof  eye definer
Máte nejaké skúsenosti s týmito poduktmi? Ak áno, bola by som rada, keby ste mi napísali Váš názor na ne...:)
Oslava bola perfektná ( s vašimi najmilšími ľudmi je to vždy tak, no nie? :) ) a pevne verím, že aj budúci rok to bude rovnaké, ak nie ešte lepšie :) Dúfam, že sa vám článok páčil a že sa sem budete radi vracať po dalšie novinky :)

P.S. Opäť dávam do pozornosti našu GIVEAWAY, kto má záujem, zapojte sa :)
Lenka

1 komentár: