sobota, 23. marca 2013

OOTD a MOTD - Lenkina B-day Party :-)

V našej malej štvorici prišiel zase čas na oslavu - Lenka má dnes 17! Ako máme vo zvyku, priplachtili sme k Lenke a zjedli sme toho toľko, že by to vystačilo priemernej slovenskej rodine na týždeň :D Oslavy sú ako vždy ideálnou príležitosťou nahodiť sa a tak vám prinášam v čom som žúrovala ja :-)

Začneme s OOTD: Tričko a krátky top Gate som doplnila širokým opaskom, keďže osamote sa mi zdal tvar topu príliš nelichotivý :D K tomu klasika - rifle. Išlo o domácu žúrku, takže aj pohodlie je na mieste ;-) A ešte doplniť náučničkami a outfit je vybavený :-)


Make-up som zvolila jemný, s dôrazom na čistú pleť. Tú som dosiahla za pomoci Rimmel Wake-me Up Foundation, ktorý patrí medzi moje top make-upy a onedlho sa naň dočkáte aj recenzie. Dodala som si trošku farby bronzerom a lícenkou. Hornú linku som orámovala čiernou vodeodolnou ceruzkou Essence, keďže štetce som si čerstvo umyla a tým pádom nejaké smokey-eyes neprichádzali v úvahu :D Na pery som použila krásny (tiež jeden z mojich najobľúbenejších) rúž Miss Sporty Innocence.



A tak ako z Mišinej, tak aj z Lenkinej oslavy pridávam pár random fotiek na pobavenie ;-)

Oslávenkyňa už nám hladošom krája tortičku
Príliš veľa cukru mi evidentne škodí a Janka si to všimla

A čím sme Lenku potešili vám už ona sprostredkuje v jednom z ďalších článkov.

P.S. Ešte stále sa môžete zapojiť do našej JARNEJ GIVEAWAY!

 Bia

2 komentáre:

  1. Bola fakt výborná, aj keď mám teraz pocit, že ďalšie 3 dni nebudem už nič jesť :D
    -Bia

    OdpovedaťOdstrániť