sobota, 23. marca 2013

Lov na myši, alebo ako sa nám yorkshír prilepil...

Ahojte :)
Prednedávnom som zažila docela akčný deň, o ktorom by som vám chcela bližšie porozprávať, pretože to sa nestane asi len tak hocikomu :D Išlo v podstate o to, že už pár dní u nás doma v komore bolo počuť škrabot a niečo tam nepekne zapáchalo a tak sme sa obávali toho najhoršieho - myši. Pre mňa to znamenalo obmedzenú návštevu kuchyne a veľké vyhýbanie sa komore :D Naše obavy sa bohužiaľ naplnili ...ale tak začnem pekne od začiatku, pretože sa z toho vykľula celkom vtipná situácia, aj keď vtedy mi to tak  nepripadalo, ale s odstupom času sa na to pozerám s nadhľadom a celkom sa mi to príde zábavné tak dúfam, že aj vám...:D

No, keď padlo už spomínané podozrenie na istého hlodavca, ktorého sa nesmierne bojím, ocino sa pustil do boja :D Nastražil pasce: polepil kartóny lepidlom, ktoré poukladal všade, kde sa len dalo, pod pohár od zaváranín dal oriešok, ktorý keď myš zje tak pohár ju priklopí a zostane tam uväznená.... Prvý deň nič, druhý tak isto, a keď už sme si začali myslieť že myš tam nie je prišiel deň D. :D Práve som prišla zo školy, robila si obed keď náš yorkshírsky teriér Terry neustále štekal na jedno miesto v komori. Ako sú tam poličky a skrinky, nemohla som vidieť čo to tam je a keďže som sa bála, že ide o myš, tak som zavolala brata nech sa ide na to pozrieť. A naozaj tam bola! Prilepená na kartóne...Ja som sa na to nemohla pozerať tak som odišla, brat ju zatiaľ išiel von odstrániť :D Po chvílke som však začala rozmýšlať, kde je Terry, keďže neštekal ani nebol pri mne....Prišla som na chodbu, ohlásila ho a on smutne vyšiel z kuchyne. Sadol si ďaleko odomňa, a ani ku mne nepribehol keď som ho volala. Tak som išla za ním, zdvihla ho na ruky a....a na zadku mal prilepený kartón :D Rýchlo som mu to poodlepovala a okúpala ho lebo bol celý lepkavý :D No bol neskutočne rozkošný keď tam vtedy stál a pozeral na mňa pohľadom že: jups, dačo som vyviedol :)))

Naše zlatíčko :))
Ale to nebolo všetko :D Večer, keď som sa išla osprchovať som cítila plyn, rodičia už spali, no mamine som povedala že nám odniekiaľ uniká plyn, ona ma poslala do kuchyne skontrolovať sporák. Sporák bol v poriadku, tak som sa ešte napila, a že už pôjdem do kúpelne. Zrazu išiel z komory zvuk. Rozhrkotali sa poháre. Už mi nebolo nič vtipné, lebo dve myši ..fuj. A znova, zavolala som brata, ten skonštatoval, že sa chytila do pohára s orieškom (ešte stihol povedať, že ona už chytená v pohári si papá oriešok, ja už som utekala preč..grr:/  ) Zobudili sme ocina, ten to poupratoval, opravil plyn a bol konečne pokoj.....

Tak, to bol môj akčný deň. Pre mňa ako človeka , ktorý sa nadmerne bojí myší je to priam hrôzostrašný zážitok, ale už naozaj po pár dňoch mi to príde celkom vtipné :D Dúfam, že aj vám a že si o mne nepomyslíte nič zle, že si doma chováme myšky alebo niečo také :)  Naozaj tomu nerozumiem, odkiaľ sa tam vzali a dúfam , že sa to už nebude opakovať :) 
Janka :)

P.S. NEZABUDNITE NA GIVEAWAY :)



1 komentár:

  1. Ahoj, když jsem se stala novou čtenářkou tvého blogu, chtěla bych Tě pozvat k sobě na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/03/giveaway-trickovycz.html

    OdpovedaťOdstrániť