pondelok, 25. marca 2013

Essence My Skin 4v1 umývací krém

Ahojte :-)

Keď som ešte v septembri dostala 10€ poukážku na nákup do DM-ky , hneď som vedela, čo si kúpim :-) Nikdy pred tým som peeling nemala a keďže moje skúsenosti z Essence sú veľmi dobré, hneď som vedela po akej značke siahnem :-)

Umývací "krém" z rady My Skin ma stál 2,70 €, čo je vynikajúca cena. Kúpiť sa dá v každej predajni DM, na vybraných miestach ako sú napríklad lekárne a najnovšie aj na stránke http://www.mel.sk/. Má 150 ml, doba spotrebovania je 12 mesiacov. Je určený pre všetky typy pleti. Ja mám pleť zmiešanú, s problematickou T-zónou , mierne rozšírenými pórami.


Oficiálny popis výrobcu :
Nový umývací krém 4v1 má naozaj všestranné využitie. účinne čistí pleť a sťahuje póry, poskytuje aj dlhodobý hydratačný a zmatňujúci účinok. vďaka svojmu špeciálnemu zloženiu ho môžeš použiť ako peeling, masku a umývací krém - to všetko je v jednom! vzácne výťažky z granátového jablka a bambusu zmenia každodenné čistenie na relaxačný rituál.
Používajte:
- pre denné čistenie : nanes 1-krát denne na navlhčenú tvár a jemne vmasíruj
- maska : na dôkladné prečistenie pleti nanes na tvár tenkú vrstvu a nechaj pôsobiť 3 minúty, dôkladne opláchni, používať 2-3 krát týždenne

Obal je klasický tubičkový, otvoríme a vytlačíme. Ja mám menši problém s tým, že sa otvára ťažšie a ja osobne som ho troška nalomila. 




Konzistencia je zaujímavá. Ja som sa ešte s ničím takým nestretla, je dosť hutný, ťažšie sa mi nanáša na tvár. Produkt si vytlačím na prst a potom dávam na tvár- taká klasika, pri ktorej sa mi občas stane, že sa mi peeling zošmykne z ruky do umývadla :-) Farba je béžová s malými zelenými a ružovými zrnkami. 


A fotky pred použitím a po použití : 

Pred

Po

Krém používam denne na odstránenie zvyškov make-upu a raz-dva krát mesačne na hĺbkové čistenie pleti. Vmasírujem do pleti nechám chvíľku pôsobiť a umyjem. Pri hĺbkovom čistení nechám pôsobiť asi 4-5 minút. Potom treba poriadne umyť z tváre, niekdy to trvá fakt dlho, ale výsledný efekt stojí za to. Po použití mám pleť čistú, jemnú a aj stiahnuté póry. Na čistú pleť použijem ešte tonikum z tej istej rady a potom nakrémujem celú tvár. Teraz v zime mám menší problém so suchším čelom, preto používam mastnejšiu Niveu. 

Po minutí si tento umývací krém ešte určite kúpim, som s ním nadmieru spokojná. Čo výrobca sľubuje, spĺňa na 1*.  Za málo peňazí veľa muziky :-)

Nezabudnite na našu GIVEAWAY, už máte iba týždeň :-)

Miška


4 komentáre:

  1. Používala som od Essence tento, aj taký modrý :) Kedysi mi to pomáhalo, no po dlhodobom používaní sa to trocha zhoršilo ;) Ale ja už peeling používam i tak iba raz za 1 - 2 týždne, takže pohodé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ som zhoršenie nespozorovala, keby sa to však zmenilo, hneď by som ho vymenila za niečo iné ;) A po spotrebovaní tohto balenia vyskúšam možno ten modrý, už som naň pozerala v drogérke :-) Miška

      Odstrániť
  2. perfekt ! presne som niečo také hľadala .. zajtra idem kupovať :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, verím, že účinky budú rovnaké ;) Miška

      Odstrániť