nedeľa, 24. marca 2013

DIY: Mini-stojan na náušnice :)

Ahojte :)
Určite aj vy neustále na všelijakých FB stránkach a neviem kde všade narážate na rôzne kreatívne nápady, ako si usporiadať bižutériu :) Ja si vždy poviem, že niečo také by sa mi zišlo, ale tým to vždy haslo :D No dnes som videla další takýto obrázok s návodom a keďže sa mi zdal celkom rýchly, ľahký a nevedela som čo s načatou nedeľou tak som sa do toho pustila :D išlo len o vystrihnutie dvoch stromčekov z kartónu, ktoré sa nastrihli, tak aby do seba zapadali a pekne stáli :) ja som to všetko nakoniec obalila ešte zeleným papierom aby to nebolo také nepekné kartónové a bolo :D tu je výsledok:

Je to len taký mini-stojanček, no ja som si tam dala moje najpoužívanejšie náušničky, (ktoré sa tam dali zapichnúť) a na to mi to bohate stačí :) 
Tu je návod, ktorý som si ja troška upravila (nemám tú vec na dierkovanie, tak som náušnice nakoniec len zapichovala priamo do toho kartóniku, trošku to šlo ťažšie, ale zvládla som to :D ) : 

A ešte vám chcem povedať takú zlatú novinku, že dnes som bola dať svojho psíka ostrihať a je veľmi rozkošný :) Však sa blíži Veľká Noc tak musí byť na oblievačku fešák no nie ? :):)
Zbožňujem jeho čokoládkové očká :)

Užite si zvyšok víkendu a príjemný týždeň prajem :*
Janka :)

a nezabudnite na Giveaway!! :)

1 komentár: