nedeľa, 3. marca 2013

BB cream od Essence

Ahojte :o)

Dnes som na internete zhliadla dosť odpudivý obrázok odtieňov BB creamu od Essence a keďže ho mám, tak som sa rozhodla Vám napísať môj názor a moje skúsenosti s ním :)

Veľmi som sa potešila, keď som uvidela, že práve v predajni v mojom okolí je dostupný :) A keďže ja som doteraz žiadny BB cream nemala a chcela som nejaký vyskúšať tak som sa rozhodla práve pre tento :) Bol pomerne lacný, ale úprimne, keby vidím obrázok vyššie pred mojou kúpou, asi by som si rozmyslela, či si ho naozaj zaobstarám....


Keď som ho išla vyskúšať, najprv som sa zľakla, pretože sa mi aj najsvetlejší odtieň zdal dosť oranžový, avšak od toho odpudivého obrázka to malo stále veľmi ďaleko. Dal sa však ľahko rozmazať,a mne sa po naozaj malej chvíli prisposobil tonu pleti a nebola som oranžová...(na tej ruke sa to tak nezdá ale bolo to fotené hneď po rozmazaní.....).
 Ja som spokojná s tým ako kryje, pretože mám takmer bezproblémovú pleť.. Negatívum vidím v krátkej výdrži a vtom, že si musím naň babrať ešte púder, ktorý ho zmatní. Myslím si však, že výrobcovia to s tým leskom nemysleli zle, pretože hlavným cieľom bolo pleť zjednotiť a dosiahnuť aby vyzerala prirodzene. A jemný lesk k prirodzenosti určite patrí....



Nakoniec by som len dodala, že na leto bude pre mňa ideálnejší ako teraz, avšak budúcu kúpu si asi aj tak rozmyslím... :)
Janka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára