piatok, 22. februára 2013

Sweet 17 :*

Ahojte :-)
Od včera si môžem spievať 17 a pocit ženy :-) Síce môj spev nestojí za veľa, ale nevadí.. Aspoň len tak v hlave ;) Ako naschvál otvorili práve v ten deň v Šuranoch DM-ku. Na MOJE narodeniny :-) Nevadí, udržala som sa. Ale prekvapili ma moje dievčence, ktoré ma poznajú a vedia čo mi spraví radosť :*

Od mojich lások :*
V nádhernom narodeninovom balíčku sa nachádzalo:
  • dvojitý štetec Ebelin- jedna strana skosená a druhá špongiová
  • lesk na pery Essence 05 Super Girl 
  • rúž Essence 53 All About Cupcake
  • lak na nechty Essence Colour and Go 144 Black Is Black
  • ceruzka na oči Catrice 09 Would You Mint?
  • púder na tvár Essence 01Natural Beige

Keďže ma dokonale poznajú, trafili sa presne :-) Štetec, ktorý som potrebovala a chcela, lesk a rúž majú nádherné farby, čierny lak je nutnosť, ktorá mi chýbala, farebná ceruzka so zaujímavou farbou a nakoniec púder, keďže ten starý sa mi pomaly, ale isto už míňa.

Ceruzka Catrice Would You Mint?? 
Ceruzku som použila s podkladovou bázou od Zoevy, výdrž vynikajúca, sýtosť farieb rovnaká aj po 10 hodinách. Spokojnosť :-)

Lak na nechty som tiež vyskúšala, je fakt čierny, ale moje nechty nie sú v stave pochvaľovania sa, preto možno niekedy inokedy...

Nasnežilo :o

Keďže mám narodeniny v ten istý deň ako moja mamina, zajtra nás čaká oslava. Možno sa mi podarí vykúzliť aj nejaké to líčenie... Uvidíme :-)

A čo na záver?? Prajem pekný zvyšok dňa a ešte krajší víkend :-)

Miška :)










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára