pondelok, 25. februára 2013

Salón krásy :-)

Kedže mala Miška narodeniny, pozvala nás a všetky 4 sme si pochutili na výbornej tortičke ;-) A keď sme sa už zišli, využili sme príležitosť a spravili si malú zmenáreň.

Pusa pre našich čitateľov :-)

Použité paletky
Keďže make-up sme už mali každá na sebe, rozhodli sme sa sústrediť na oči. Na miesto hlavnej vizážistky som sa nanominovala ja (Bianka). Použila som 2 paletky - tá naľavo je 76-tka, druhá je od Avonu.

Najprv som aplikovala bázu pod očné tiene od Zoevy, potom som zjednotila viečko béžovým tieňom z paletky od Avonu. Pokračovala som tieňovaním s hnedými odtieňami a nakoniec som pridala fialovú, a tmavosivý odtieň sivej som použila ako linku. A tu je výsledok:

1. líčenie


Potom prišiel rad na Mišku. Základ bol taký ako u mňa, len som použila svetlomodré tiene, do kútika som aplikovala tmavší modrý a doplnila čiernou linkou.

Líčenie č.2


  Ďalej sa do mojich rúk zverila Lenka :-)


Tiež som sa snažila zladiť tiene k oblečeniu a tak z toho vyšlo líčenie v zemitých odtieňoch. Na pohyblivé viečko som aplikovala tmavohnedý, ktorý som rozmazala dohora s losovým tieňom vo farbe Lenkinej jupky.  Spodné viečko som potom už len doplnila zlatým tieňom z paletky 76 a tu je výsledok:
Líčenie č.3
 A tu je pár random fotiek :o)

Nesmie chýbať fotka s mojou láskou Jankou :-)

Miška krája tortičku


A my sa nevieme dočkať :-)

Dúfam, že sa tento článoček a líčenia páčili a že nás budete sledovať naďalej ;-)

Bia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára