štvrtok, 28. februára 2013

Moja premiéra...

Určite každý pozná ten pocit, keď je šťastný a vlastne ani nevie prečo .:) Ja ten pocit mám dnes celý deň a neviem či to je tým nástupom jari na scénu, alebo dnešnou návštevou škôlky v rámci aktivít červeného kríža. :) Z jedného som viac nadšená než z druhého a popritom sa teším z každej jednej maličkosti, ktorá ma dnes stretla :) ...Ale tak lepšie než tu depkáčiť, no nie ? :P

A tak to len tak na úvod, to, čo som vám dnes chcela ukázať je moje jemnofarebné líčenie :D Je to zároveň aj moje prvé líčenie, ktoré som zdokumentovala a hádžem na internet :D Na jarné líčenie je asi dosť výrazné, ale keďže to slniečko tak krááásne vykuklo, žltá nesmela chýbať....:o) Na pery som použila môj úplne naj naj najobľúbenejší rúž :) od Miss Sporty, 009 :) 

Oko mi "troška" slzilo....



Janka :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára