utorok, 26. februára 2013

Metal? Prečo nie! :)

Hellou, dnes oficiálne pridávam druhý článok na tému laky. Aj keď nie som taký vášnivý zberač lakov ako moje kamarátky a častokrát nosím práve "prírodné" nechty, rozhodla som sa, že s týmto sa vám musím pochváliť :D Už dlhší čas som pokukovala po metalových lakoch od značky Miss Sporty a prednedávnom som sa konečne rozhodla jeden z nich si kúpiť. A verte tomu, naozaj to neľutujem! A nebolo to len kvôli modrej farbe, ktorá vo fľaštičke naozaj vynikala...ale, čo vám budem klamať, samozrejme že bolo :D

Keď už som ho kúpila, rozhodla som sa ho vyskúšať. A výsledky? Nad moje očakávania! Lak drži perfektne, neodlupuje sa (a to musel prežiť nástrahy lyžovačky :) ) už celých päť dní.
Keď som si natrela prvú vrstvu, zistila som, že to bude málo. Lak neprekryl moje nechty dokonale a dosť presvitali. Tak som si natrela druhú vrstvu a tú pokryla ešte priesvitným lakom od L´orealu Resist and Shine a voilá, tu je výsledok:



Miss Sporty Metal Flip 030


Možno už ten lak nevyzerá práve najlepšie, ale nuž, päť dní keď ho už má človek na nechtoch :)
Vrelo odporúčam, dúfam, že sa vám článok páčil a vrátite sa sem po ďalšie novinky z našich životov ;)
                                                                                                                                  Lenka  :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára