piatok, 22. februára 2013

Pink nails

Ahojte :o) Ako tu už raz bola spomínaná novootvorená predajňa DMky, tak ani ja som nezostala na prázdno po jej prvej návšteve :D  Keď som zbadala ružový, trblietavý lak na nechty v stojane essence, ktorý som už dlhšie hľadala,  hneď mi srdce zaplesalo :D :D Moja slabosť pre ružovú nado mnou znovu vyhrala a ani som sa nenazdala a lak sa ocitol v košíku ...asi ho tam vložila nejaká magická sila alebo niečo také :D

 Doma som ho samozrejme hneď vyskúšala :) Lak mal takmer priesvitnú farbu s jemnými trblietkami.a keďže ja som chcela (ako inak) nechty so sýtou ružovou farbou a nie len takou ""laknutou" ružovkastou tak som si najprv dala ako podklad krásny ružový lak, ktorý som kúpila dakde u číňana za pár centov, ( a náhodou je veľmi dobrý, jeden z mojich najobľúbenejších :) ). ..No a postupne som sa dopracovala k výsledku, aký som si predstavovala, však posúďte sami, aj keď vás musím upozorniť že okolo krásnej práce to ani nekráčalo, ale snaha sa cení, tak by som sa s vami chcela podeliť o moje minidielo :D :)




A inak ešte som chcela, že okrem laku som si kúpila 24th ochranný krém na ruky tiež od essence - jablkovo škoricový punč. :) Je úplne super a nádherne vonia :) Môžem len odporúčiť....

Janka :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára